Bestellen en levering

Kan ik een bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Ja je kan je bestelling wijzigen totdat je je pakbon ontvangen hebt. Zodra je de pakbon ontvangen hebt is het pakket met de post verzonden. Neem telefonisch contact met ons op om je bestelling te wijzigen:

BAP Medical BV Nederland

telefoon +31 (0)55 355 25 80

Nadat je pakket verzonden is kun je het pakket wel retourneren. Kijk hier voor de voorwaarden van retourneren.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn gratis.

Kan ik mijn bestelling volgen met een Track en Trace code?

Nee je ontvangt geen Track en Trace code bij je bestelling. Heb je je pakket na 3 werkdagen nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op.

BAP Medical BV Nederland

telefoon +31 (0)55 355 25 80

Wat zijn mijn bezorgopties?

Je kunt je bestelling thuis of op een ander afleveradres laten bezorgen.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Onze brievenbuspost en postpakketten worden bezorgd met PostNL van maandag tot en met zaterdag.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De gemiddelde levertijd van een bestelling is 2 werkdagen.

Het is niet mogelijk om de bezorgtijd door te geven, dit is geheel afhankelijk van PostNL.

Mijn bestelling is verzonden maar ik heb nog niets ontvangen

Heb je binnen 3 werkdagen nog niks ontvangen, neem dan contact met ons op:

BAP Medical BV Nederland

telefoon +31 (0)55 355 25 80

Ik heb niet alle artikelen uit mijn bestelling ontvangen

Heb je de artikelen tegelijkertijd besteld, maar heb je niet alle producten ontvangen? Neem dan contact met ons op:

BAP Medical BV Nederland

telefoon +31 (0)55 355 25 80