Klachten

Informatie over het indienen van een klacht.

We vinden het natuurlijk jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Maar we lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je telefonisch, per e-mail of per post contact met ons opneemt:

BAP Medical B.V.
Laan van Westenenk 64
7336 AZ Apeldoorn

Telefoon: +31 (0)55 355 25 80
E-mail: info@bap-medical.com

Wij proberen zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen 5 dagen na ontvangst, te reageren op je klacht. Indien het nog niet mogelijk is een inhoudelijke of definitieve reactie te geven, dan zullen we binnen 5 dagen na de ontvangst van jouw klacht, een indicatie geven van de termijn waarbinnen wij verwachten een inhoudelijke of definitieve reactie te geven.

Staat jouw vraag hier niet tussen?

littekengids Gratis Littekengids aanvragen
littekengids

Gratis littekengids

Meer weten over de verzorging van je litteken?  Vraag nu de gratis littekengids aan!

"*" geeft vereiste velden aan

Nieuwsbrief
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.